torsdag 21 januari 2016

3:52

I bilen på väg hem från jobbet idag  funderade jag över att denna vecka hittills bjudit på många bra saker. Ni som blir lätt illamående av positiva blogginlägg ska sluta läsa nu eftersom jag kommer att kasta veckans positivitet rakt i ansiktet på er. Här kommer min top fem lista. Varsågoda.

1. Tänk att få ha ett jobb som man trivs med. Pigg och glad pga jobbstarten.


2. Millas start hos dagmamman har börjat perfekt. Glad när jag lämnar henne och lika glad när jag hämtar hem henne.

3. Löpmattan, netflix och en vattenfylld kanister har bjudit på bra hemmaträning. Och framför allt att det funnits energi till att träna trots nya rutiner.

4.  Dagens kvartsamtal i skolan. Bra skola, duktig personal och fin elev. Passade på att lämna ett litet meddelande i pulpeten.


5.  Den nya juicemaskinen. Ivriga har vi stått i köket och förvandlat diverse grönsaker till juice. En måltid i dygnet ska ersättas med frukt och grönt.

Före:


Efter:




Med önskan om en trevlig fortsättning på veckan!







2 kommentarer:

  1. Testar på nytt nu :) ni är så härliga så <3 Så glad att allt gått bra med nya starten... // Syster yster...

    SvaraRadera