tisdag 12 april 2016

14:52

Hade planerat ett långt blogginlägg eftersom det hände rätt så mycket förra veckan men ikväll såg jag något som fick min blogg att kännas ytlig och onödig. Vad är nu vaknätter, tidiga väckningar och ett berg av smutsiga kläder att odla energi på när vi får vara friska och må bra.

Känner mig  just nu som en rutten medmänniska när nyheterna visar bilder på krigsdrabbade människor och jag väljer att byta kanal för att det gör för ont att se. Barn svälter och tvingas fly och själv lägger jag energi på att irritera mig över att vi är trångbodda. Skämmas ska jag.  Och det gör jag.

För att inlägget inte ska bli allt för deppigt och mörkt så ska jag dela med mig av förra veckans två bästa händelser:

Maya som  fyllde 13 år. Innerligt tacksam och stolt  över att få vara hennes mamma.




Att Milla valde att ta sina första staplande steg på min lediga dag. Magiskt.




Trevlig fortsättning på veckan och ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar