söndag 8 maj 2016

16:52

Morsdagen till ära så passar det bra att uppdatera bloggen. Jo jag vet att jag inte uppdaterat på två veckor men hur jag än försöker så kan jag inte glömma vecka 16, veckan när jag åt munkar så det stod härliga till.

Ja jag fick fnatt. Köpte en påse med munkar och åt så jag mådde smått illa. Liten va sjuk och jag försökte jobba hemifrån och datorn strejkade så varje gång jag var nära att få nervsammanbrott så slank en munk ner. Det blev rätt så många.

Vecka 16 var också veckan när min lediga dag var inte speciellt "ledig".  Hade inbokat två tandläkartider, två frissatider och ett rådgivningsbesök. Gossen blev hur tjusig som helst  i sin nya frilla.


På torsdag for Milla till pappa så då passade flickorna och jag och på att fara på kvällssimning. Skönt och lugnt med candlelight simning. Kändes faktiskt lite kriminellt att komma hem efter klockan 22 men flickorna var nöjda och det blev ju inte sämre av att deras snåla mamma föreslog grillpanno till kvällsmat. Mätta och belåtna slocknade vi som små grisar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar